Saturday, February 12, 2011

terasa rasa.....

entry aku yg lepas
aku nk skip kejap...
lmbt lg nmpknya aku nk buat entry psl tu..
sori la ye...

ri nie dh msk bulan feb...
cpt ms berlalu...
hmm...
dlm bulan 2 nie..
2 org kwn aku
kwn rapat aku bertunang
TAHNIAH!!!
erin + ain...
aku gembira sgt2...
sori la coz x dpt hadir..
masa tlh mengambil ms aku...
wpun aku btol2 ingin berada di sana...=((
tp..xpe...
time korg kawen aku dtg ye..
=))
x sbr...
hehe

actually kn..
aku terasa + berasa jeles sgt2..
yela..hajat diorg dh smpai..
aku bila lg??
huhu...~~
soalan cepu yg x emasnye asyik bermain d fikiranku..

hmm...aku sering mengingatkn diri aku supaya x terburu2...
yela..mcm la aku ada CALON..
huahahaua~~~
keje pun x tetap lg...
kete xde...umah sendrian berhad pun xde..
x nk r dulu...
~~~

tp...
aku sbnrnye rs jeles..
a bit sunyi..bila mengenangkn diorg
eh...korg phm ke mksd aku??
lu fikirlah sendri ye...
huhuhu...

nvr mind la...
xde jodoh lg...
xpe2...

haha~~
itulah yg aku rs sekarang...
x ksh lh..
jnji aku epi..
ri8??
daa...~~

p/s: aku tgh tggu game barcelona nie....
nk tgk boyfriends aku main..
hahhaha~~~
^__^

No comments:

Post a Comment

 
Dear Diary Blogger Template